Pinsamt slut på Beachhandbollen

Sjukt taggade va vi inför detta. Vinst i de två första matcherna följt av två uddamålsförluster för att sen avsluta gruppspelet med en vinst och sluta trea i gruppen. Storspel av B-ström mellan stolparna, riktigt bra var han idag. Även alla andra gjorde en grym insats.
 image97

I slutspelets 32-delsfinal mötte vi Bar À Bar från Ystad. Skulle visa sig vara ett gäng patetiska fuskare. Mest pinsamma ja sett på handbollen någonsin. Märkväl ingen av oss spelar handboll, dem hade elitseriespelare med. Vi leder med 5-3, helt plötsligt står det 5-5 och ingen har gjort mål. Han som skötte resultattavlan fixar till det när dem gör mål och ändrar till 5-4 till oss. Då är allt rätt. Men då går domaren in och ändrar om så det blir dem som leder. Sen fortsätter deras avbytarbänk ändra resultattavlan och de blir kaos. Jag får rött kort för att jag reser mig upp och till slut vinner de med 8-7. Tråkigt när det är vi som skulle vunnit med 8-7 om allt gått rätt till.


Tycker ändå vi gjorde det sjukt bra idag.
Laget vi ställde upp med var Jag, Felix, Robba, Victor Jö, Axel, Kim, B-ström och Nirre.

Bilder från Åhus Beachhandboll 2007,
www.jensn.pixbox.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback