Tomtetidning #1 K-Bladet

Kristianstadbladet har ännu visat vilken tomtetidning det är. Följande kunde läsas i dagens tidning.

"Ur Kristianstads FF-synvinkel i övrigt är det nu klart att klubben lånar ut David Mårtensson till KBI för resten av den här säsongen."

Kul att KFF, KBI eller K-Bladet ens pratat med David. Saken är den att David snart skriver på för Åhus HBK!


Var ju på Carlings idag, och det gick väldigt bra. Jag är nöjd med vad som sades och så. Får besked i slutet av veckan om jag fick tjänsten eller inte. Jag var iaf en av de 10 som fick komma på jobbintervju av ca 90 ansökningar.
Låttips: The Arcade Fire - Intervention

Kommentarer
Postat av: Roman

Fint om David kommer till Åhus i höst....Har funderat på om man inte skulle snacka med han men nu har ju du tagit tag i det Jenna, Kanon!

2007-07-10 @ 17:22:05
Postat av: www.jensn.blogg.se

jamen va du osså på han. Enligt han så är han mest sugen på Åhus, tack vare dig, mig, o wonnberg. men man vet ej om han bara snackar så va på han:D

2007-07-11 @ 11:51:51
Postat av: Roman

Har inte snackat med han men har tänkt tanken flera gånger...tänkte kanske ringa Hermann och tipsa honom så allt går rätt till me.

2007-07-11 @ 21:15:40
Postat av: JGCN

Ja ring herrman nu idagarna, för david e sugen:)

2007-07-12 @ 01:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback