Inför Sverige - Island

Riktigt seg dag på jobbet idag! Men Chrille (sär, ensamvarg, hör inte vad han säger typ, avbryter mitt i meningar, hoppar från en sak till en annan) är 38 år med en 12 årings hjärna sa det roligaste och mest klockrena analys jag hört.  Vi snacka om matchen ikväll...

Jag: Ikväll vinner Sverige, annars är det skandal. Dem kan ju i princip säkra biljett till EM! Hur tror du det går?
Chrille: Hmm, tror Sverige vinner, dem brukar göra ......(avbrott) det mot Island, eller blir det oavgjort, det har ju hänt.... (typ 30 sekunder avbrott)....eller förlorar Sverige! Blir intressant och se hur det går...
Jag: Jo det har du rätt i, nåt av dem lär de nog bli...

Avdelning helgardering ? Han skulle ju suttit där Glenn Hysén sitter... stjärna!


Matchen ses på Robins ikväll, pizza och nåra kalla med krigarna!

Jobba imorgon, sista dagen... Jobbar 05.30 till ca 17.00-18.00. Lång dag, men sen är jag färdigjobbad där.
Då har jag under min tid försett hela Sweden Rock med mat. Ca 12 000 kebab-/pizza-/tacorullar, 7000 hamburgarbröd, 16 000 pizzor och 600 baguetter.

Nej nu blir de nåra avsnitt Vänner, sen dusch och iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback