K-Bladet, pajastidning!

image68

Igår var det derby. Åhus HBK - Tollarp. Det slutade 4-1 till oss och 3 härliga poäng. Målarna var Clemen 2, Taha och Jimmy. Sen måste man ge Kristianstadbladet en stor eloge för dem är trots allt den största pajastidningen nånsin. Minst 1-2 fel i varje artikel. Som idag läser man:" 1? 0, 14:e minuten: Thomas Clementsson sist på bollen efter rena klapp-klapp-spelet: Martin Persson till David Winnberg till Thomas Clementsson. Rena propagandaliret! "  Vadå David Winnberg, där ska stå Jens Nilsson, det var jag som fick passningen av Myggan och det var jag som la fram den till Clemen. Synd Winnberg men du var inte inblandad i alla 4 målen som där står. Men du gör en godkänd match!




Vrf heta såhär på msn? Gucci, Fendi, Prada/ Cypern vecka 27 med polarna- sjukt mä HB jag drack igår


Kommentarer
Postat av: Roman

Tycker synd om dig me jens du var väl värd att få skrivet att dsu gjorde assisten efter en sådan delikat passning =).
Davve skämdes också lite för att ha fick det..
Men det viktigaste är ju att jag vet att du gjorde assisten eller hur =)

2007-06-16 @ 17:06:53
Postat av: JGCN

Ahh men skit i min assist. Jag stör mig mest på att David låg bakom ALLA FYRA målen enligt k-bladet. vilket är sorgligt! Sen min delikta lyftning fram till davve på andra målet som han sen spelar till dig, det missa dem också :D haha pinsam tidning!

2007-06-16 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback