Minigolf

Hade en helkväll med bara Emmie igår. Mycket trevligt. Vi grillade, spelade minigolf och åt glass. Minigolfen var jämn som vanligt,  den slutade 72-72, alltså oavgjort. Sist vi spelade vann jag ju. Emmie ledde med 5 slag inför sista hålet men att jag gör en Hole in One där och hon går i på 7 slag förändrade en del. Så än är jag obesegrad!image64

Idag blir det en runda till stan, inget strandväder ju. Men det är skönt, måste ju lämna in en tröja som ska lagas på Butik 47. Sen får man se om man hittar något annat intressant.

En bra sak är att inatt hostade jag inte en enda gång vad jag vet, medans jag låg vaken hela förra natten och hostade. Kanske kan träna imorgon. Viktig match på fredag mot Tollarp hemma.


Kommentarer
Postat av: Frugan

Du vann (med tur) första gången, det blev oavgjort denna gången, därför kommer jag vinna (med skicklighet) nästa gång! :)Dessutom har jag legat i ledning varje gång, du glömde nämna det haha

2007-06-13 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback