Yesterday was good

Börja med lite förfest med Emil och Jonne hos nån Björn :)
Sen drog vi till Hessle, innan vi hamnade inne på Grand. Grand var inte bra, så vi beger oss till Hessle igen innan vi slutligen hamnar på Frimus. Det var riktigt bra som vanligt.
Intressant sagt av Emil: " Jens, går du inte in på Frimus kmr jag slå av din näsa". Varav jag sprang in på Frimus, men nej då, Emil kom aldrig in, utan han hängde på stan hela kvällen. Fräckt kan tyckas, men du missade verkligen e bra kväll :)
Frimus finest igår kan varit jag, Felix, Dan, Junne och Gurra. Men bara kanske ! :D

Kvällens fullaste var utan tvekan Cesar, vilket svin!

Spelade match idag. KBI - Nosaby 2-0. Inget mål, ingen assist. Men trött blev jag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback