Bo i en båt

Snart måste någonting hända. Ännu en dag har gått. Vaknar vid 10-tiden som vanligt, käkar frukost och kollar Day Break. Klar med hela säsong 1 nu. Frågar mig dock om där kommer en säsong 2, vad ska dem bygga vidare på då? Allt löste ju sig. Aja, den som lever får se.

image42

Sedan tillbringade jag eftermiddagen med Maja. Maja skriver " Jag kommer till dig snart, jag tutar när jag är utanför:" Jag trodde hon skojjade så jag satt kvar och chillade vid datorn. Men så ca 20 min senare står här en bil utanför. Okej, de var till att klä på sig och hoppa in i bilen. Stannar vid hydro för cigg-köp. Vi hamnar nere i Täppet där vi tar en runda ut på bryggan. Sjukt att där är folk som badar och även ligger och solar på stranden. Sen beger vi oss till hamnen där vi sitter mest och snackar. Båtar och drömmar. Man skulle kanske bo i en båt? Jag vill ha en båt. I alla fall en mycket trevlig eftermiddag.

Tränade precis, får nog ge mig ut och leta upp min hälsena snart. Jörgen trampade av den. Vi har så mkt teknik i vårt lag.

Grillen är på, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback