Piraten

Igårkväll blev jag inbjuden av Emil till softtorrents.org efter genomgått en del tester, som jag såklart klarade. Så nu slipper man tankafett och andra skittorrents. Enda nackdelen är att här måste man seeda, och som van "icke-seedare" så tar det emot lite. Samtidigt som jag blir medlem så firar ST två år och man har " free leech " på alla SoftPack. Alltså det du laddar ner syns inte på din Ratio medans det du laddar upp gör. Fint.
En annan kul sak är att Emil kan vara ST svar på Counter-Strikes HeatoN. Lite av en idol är han för mig nu, 49 av 15 000 på bästa seeder listan. Stabilt.

 
image43

JensNi  Bonus: 95
Ratio: 1.160  Uppladdat: 3.12 GB  Nedladdat: 2.69 GB  Aktiva Torrenter: 

Än är jag på rätt sida strecket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback