ink. koi fish

Igår blev man äntligen tatuerad och det blev en Koi Fish, alltså en Korp. Sitter fint på undermaren. Nu ska vi bara bygga vidare på den. Bild får jag återkomma med.

En annan kul sak är att på jobbet har en riktig tävling börjat. Chefen köper en värsting-Saab Cab med X antal hästkrafter. Pappa tänker att han inte ska va sämre och köper en Volvo C70 Cab med X antal hk. Och idag köpte Rickard på jobbet en Volvo C70 Cab med X antal hk + trim- och chippaket. Alltså pågår en riktig kukmätartävling på firman. Funderar på att ge mig in i leken men tänker snabbt om. Med min lön hade jag fått råd med en Volvo 240 där jag själv fått kapat taket med vinkelslip.

Efter en mkt god middag hos Glenn och Maria är jag och Emmie här hemma nu och ska chilla, precis kollat Idol.
Andreas åkte. Helt okej för mig. Hoppas nu Amanda vinner, rysning idag när hon körde Hallelujah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm cab race..... jag har en som är till salu:))) kosta billigt för dig...kompis pris

2007-12-01 @ 08:29:57
Postat av: C

alltså en Korp? kanske en Karp? :P

2007-12-06 @ 09:17:02
Postat av: Nilleee

Älskar din idé med 240n , den kan funka :D HAHAHA :D

2007-12-09 @ 22:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback