Aj, får nog uppsöka sjukhus nu!


Bilden har absolut inget med texten att göra.

Vaknar imorse med en helt förjävlig smärta i bröstet. Kanske hade jag sovit fel eller hade det blivit värre. Bestämmer mig för att uppsöka sjukhuset idag. Så tar med mig Robin och åket dit. Spenderar fem härliga timmar där. Robin lacka mest för han inte fick se Ensamma Hemma färdigt. Eller han fick se det men i olika väntrum. I varje nytt väntrum bytte han kanal direkt utan att höra med folk som satt där om det var okej. Iaf har jag inte brutet några revben utan de rör sig om en större blödning som bäst botas med en härlig dos smärtstillande och vila.

När vi var klara där drog vi till Hörby till vår mobror Johan och moster Malin. Jävlades lite med Jacob (5 år) och Isaac (2 år), snacka lite skit, käka chips och kolla junior-vm i hockeyn. Robin fick några öl med, själv körde man så det var lite kasst.

Imorgon ska jag till Malmö. Kaisa det lilla offret har inte något att ha på sig till nyår så hon tvingar mig att köra till Malmö med henne imorgon. Ibland är man för snäll. Hon blir lätt skyldig mig. Hoppas hon får körkortet snart bara.

sov gott,
mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback