alliansen

Då har man precis kommit hem från Emil där man spenderat sin livstid sen i onsdags. Vi skulle gått ut i onsdags men istället blev de öldrickande och en pasta på kvällen till en bra film. Igår lira vi NHL, tyvärr blev de bara tre matcher sen ville inte Emil mer. Jag vann alla, 5-1, 7-4 och 6-3. Värt att tillägga är att jag bara vunnit en match tidigare och nu blev de tre i rad, snacka om ketchupeffekt. Men Sakic och St. Louis är kanske spelet bästa spelare, iaf den sistnämde.

Ikväll ska jag nog in en runda till alliansen och sen på en förfest. Mest för den sociala biten då jag känner jag behöver komma ut o träffa lite folk som man inte träffat på länge. Efter förfesten vet jag inte vad som händer. Antagligen drar man sig hemåt för att ladda för lördagens match i alliansen. Vi möter Nävlinge kl 11.40. Be there.


Varje inlägg måste ha en bild, annars är det ingen riktig blogg. Det har jag läst!


Och till min lilla läsarquiz i förra inlägget. Såklart valde vi alt. 3. Hade det varit för 2-3 år sedan då man alltid var taggad på att bråka och slåss så hade alt. 2 varit de enda rätta. Men nu är vi mest trötta.

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback