Cirkus Nosaby - Åhus HBK

Matchen idag är inte mycket prata om. Vi har en säker 3-1 ledning men sen får vi 3 man utvisade samtidigt, inte så klockrent. Så med målvakt och en utespelare är de svårt. Nosaby vänder till 5-3 och vi kommer igen till 5-4 med fortfarande en man i utvisningsbåset, men då får vi en utvisning till och då blev det svårare. Bara att gratulera Nosaby, men hade vi fått va fullt manskap sista två min tror jag vi hade kvitterat och bjudit på en sudden. Tyvärr inte...


Skön konversation med mamma:

jens, säger (19:09):
http://www.youtube.com/watch?v=g_SbwtxfpJM&feature=related
jens, säger (19:09):
riktigt bra
christel säger (19:09):
vågar man
jens, säger (19:09):
ja haha
jens, säger (19:09):
youtube ju lol
christel säger (19:09):
öppna inte vorus
jens, säger (19:09):
du kmr älska den
jens, säger (19:10):
men kan man ta jaggan ikväll morsan?;)
christel säger (19:10):
hahahha
christel säger (19:10):
såg du att jag log hela tiden då jag såg denna scenen
jens, säger (19:11):
hahaha nej men kunde tänka mig de och perfekt o ladda upp me den innan man fråga om bilen
christel säger (19:11):
hahaha
christel säger (19:12):
den e dyr att köra
christel säger (19:13):
e du jävla rädd om den... e de bara du??? röker inte..smutsar inte ner den..parkerar så inga andra bilar slår upp dörrarna... osv..håller hastigheten osv osv
jens, säger (19:15):
nej robba med



mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback