God Jul



Igår blev det en runda till Class med Robba, Emil, Felix och Jakobsson. Lite öl och så. Var väl tio personer när vi kom men efter hand blev de fullt där. Skön stämning och än en gång hamna man i snack med Cenino-Erik och MQ/Fenix-Stoffe som mest står och minglar kvällen lång i lilla baren. En rättså dyr historia blev det igår.

Julafton idag, tittar ut och ser halvtaskigt väder som bjuder på regn och flera plusgrader. Fan, det där med jul var bättre förr. Blir nog att vi åker in några till Nille och hans far senare ikväll och sen går en runda på Banken efter 22.

Sen kan jag tillägga att efter påtryckningar igår, speciellet från Micke dollar så kommer jag uppdatera bloggen dagligen från och med 2009, hur lite jag än gör. Jag försökte förklara att det inte är så kul att skriva t ex, ". "Idag vaknade jag 17.00, har suttit vid datorn sedan dess. Ska nog sova snart igen." Men han övertala mig med orden " det är ju förfan sånt jag vill läsa, kvittar hur lite du gör, de ska stå där. Varje dag ska jag ha något att läsa.".


mvh

Kommentarer
Postat av: Jultomten

GodJuL

2008-12-24 @ 11:57:49
Postat av: jens.blogg.se

Detsamma Emil :)

2008-12-24 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback