Min dick kan eventuellt vara kass



Kvällen igår gick inte som planerat. Efter middag och en öl kände jag hur jävla ont i huvudet jag fått. Så jag bestämde mig för att kl 20.40 ta 2 alvedon och lägga mig och vila en stund. Dock somnade jag och vaknade inte förräns idag. Med lite huvudvärk kvar. Jag hoppar snart. Emmie hade en idé om vad jag kanske skulle göra, uppsöka en läkare och låta denne borra i min hjärna, för jag hade inte utrymmer för min hjärna. Något sånt, hon hade sett det på tv och det kan mycket väl stämma för jag har huvudvärk oftast numera. Eller är det så enkelt att jag är en av dem i Bourne filmerna. Dem har precis som jag huvudvärk ofta. Ska ut och slåss nu och se om jag har samma skills.

Många på träningen igår fick se vad som hänt med min dick. Nåt jävla blåmärke eller nån inre blödning, jag vet inte vad det är men det är dubbelt så stort idag som igår. Har googlat lite nu i förmiddag men inte hittat nån bild så jag kan visa er. Dock ska det inte vara något farligt och det försvinner nog snart. Anledningarna jag har hittat till varför man får ett "blåmärke / blödning" där jag fått är lite roligare. Det kan bero på att jag använt en kukpump, onanerat lite hej vilt, jag har använt något annat sexhjälpmedel som man spänner fast runt dicken. Kan säga att inga av dem stämmer, enligt vad jag vet fick jag det på träningen, och inte fan tränar jag med kukpump eller springer runt och onanerar hej vilt.

Aja, vi får se hur detta går...

later

Kommentarer
Postat av: Ont i pungen

Haha det va kul hur stort är blåmärket? Omöjligt du kan maila bild?



Mvh dinkille

2008-12-06 @ 15:49:51
Postat av: jgcn

som en 5 krona om inte större



2008-12-06 @ 16:01:10
Postat av: Kevin

hahaha sjukaste!

2008-12-08 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback