Oslo imorgon


Baconröra med ris och en liten skvätt rödvin

Igår skulle jag och Emil mysa och kolla fotbollen, Barcelona - Real Madrid. Det gick sådär. Efter en helt underbar måltid, hade vi sänkt en flaska rödvin, Emil är inte den som e den så han öppnar en till och efter den en till. Ja det sluta som det gjorde. Aspackade på rödvin somnar vi i soffan. Missar fotbollen och allt. Under kvällen kom först Junne en runda och lekte med oss på NHL och senare kom även Robba och Felix en runda. Emil somnade medans dem var där och jag la mig till rätta när dem gått i soffan. La in 3-4 Nicole Graves filmer i windows mediaplayer, la mig i soffan och somna efter två minuter. För er som undrar vem Nicole Graves är kan antingen googla henne eller bara flyta in på p*rnhub.com och söka på hennes namn. Om ni någon gång skulle känna er sådär ensamma.

Nu är man precis hemkommen från julgransförsäljningen, stod med Dansken. Mycket trevligt, mycket skitsnack och så. Även Robin kom ner en runda, sen kom även Emmie, trevligt.

Imorgon kör vi till Oslo, ska bli kul o komma upp och se sig omkring. Blir en fin update på det sen här i bloggen. För jag hoppas de blir lite sjuka saker på vår Road Trip.






later

Kommentarer
Postat av: glenn

runkar du till nicole?

2008-12-14 @ 19:06:02
Postat av: Nilleee

Riktigt jävla bra ritat , proffs på paint ?

2008-12-15 @ 00:11:58
Postat av: Emil

Du ska se hans jägare Nilleee!

2008-12-16 @ 00:35:22
Postat av: jens.blogg.se

glenn: Nej, emil gör. Jag kör Brigitta Bulgari



Nille: Tack, ja faktiskt. PRO!



Emil: De ska han, riktigt mästerverk

2008-12-16 @ 19:57:29
Postat av: Nilleee

Jag väntar och längtar ! =)

2008-12-17 @ 02:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback