Halva helgen klar och jag trivs än

Igår var en bra kväll på många sätt. Blev lite öl hos Emil, lite för mycket egentligen. Emil somna efter Idol. Jag gjorde något annat, vad vet jag inte för jag missa också idol. Fick reda på att JOHAN PALM åkte ut. Fyfan vad skönt. Drygare ungjävel får man leta efter. Väcker Emil vid halv 12, för nu ska vi gå anser jag, Då ska han raka sig såklart och skär upp halva hakan så vi ligger en bra bit efter tidsmässigt nu.

Hamnar på Hessle, tar vars en öl. Drar vidare till Class. Class är som vanligt en jävla dimma. Sköna folk, bra stämning och så. Class är bra kväll numera. En sak som uppskattas är att man träffar hela laget ute i princip. Skönt de inte bara är jag som festar innan träning(!?). Hänger mest med Emmie, för Emil lämnar mig för att vara med Hanaskog-Albin, frisör-Matilda och några randoms. Emil bestämmer sig för att sova hos Matilda så jag tar med mig Emmie hem till Emil vilket var mysigt. Inte lika kul när man är asfull och vi gör ja ni vet vad. Så helt plötsligt hörs de som nån ska bryta sig in genom dörren och vi flyger upp tar vars ett täcke typ och jag skriker nåt i stil med "Kom inte in Emil!" för trodde det var han. Då dimper där in en "KB-tidning" genom brevinkastet. Aja, sen somna vi nog.

Fick med David Mårtensson till träningen idag. Faktiskt kul träning så länge vi orkade. Bra spel och fart i början sen balla de ur lite för de flesta blev trötta. Jo även jag, fattar inte vrf jag har fått så dålig kondition. Iaf är det tur att jag är inte är sån som tar åt mig och fattar när folk skämtar och så. För fan vad mycket obefogad skit jag får av alla. Att t ex säga att jag är "Åhus-bloggaren" är ju ett skämt. Fan att föknippas med den skojjarbloggen är inte alls kul. Bara obehagligt (anl. att mitt mål på Glemmingebro inte är med i nomineringen Årets Mål. Kommer aldrig glömma). Sen hoppas jag att Sanjin skriver på för oss och även Elvis. Även om Sanjin är dryg så är han duktig fotbollsspelare och endå schyst! ;)

Efter träningen kommer man hem och jag tror Emil sover. Så sätter på en film och halvsomnar. Vaknar till och skriker att han ska vakna. Men inget svar. Så skiter i vilket och kåter han sova, tror jag. Då han helt plötsligt kommer in genom dörren fattar jag att jag skrikit på ett jävla täcke. Han hade varit och gymmat. Vi gör lite pytt i panna och har öppnat nån öl nu, spelar lite country och njuter. Ser ut och bli lugn kväll med lite öl. Dock 19.00 ska vi gå och kolla junior-sm i idrottshallen. Katrineholm-Hammarby spelar.

Mie, jag försökte lite igår med Amy och Emil. Men fan dem e ju efterblivna båda två så. Men ska trya Johanna nån dag. Men tack för du hjälper Mie!

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback