Rolig historia såhär på kvällskvisten

På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer slå av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten:
-Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita!
Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger:
-Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee....


Spelat två poker-turrar idag. Placera mig bra båda. 2 av 78 och 4 av 190.

Nu ska jag hem till Emmie som har ännu en överraskning till mig, man börjar bli bortskämd.
Btw, gårdagens överraskning var g-medel.

/jgcn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback