Sjuk?

Nu är det såhär att jag har nog fått någon sjukdom. Känner inte alls igen den, men i slutänden den kanske för något gott med sig. Saken är den att jag har varit ute och joggat 3 gånger denna vecka, 8,4 km varje gång. Idag var jag nere på sånna med Glenn och spela fotboll one and one + att jag tränade fotboll ikväll. Om inte det chockar er alla så gör nog detta det. Jag kollar film just nu, och nej jag äter inte chips, vilket är standard! Jag sitter och äter gurka(!?) med Guacamole dip. En grej Emil har visat mig som jag fatta lite tycke för. Vet inte om jag ska älska eller hata Emil...

Om jag röker? Jo, jag röker fortfarande. Och snusar då o då, dricker alkohol och får ner en flottig hamburgare från Sivans ibland. Man får ju inte ta bort allt livsviktigt och chocka kroppen på det sättet...

/jgcn

Kommentarer
Postat av: Emil

Den där quacemolen är ju inte jätte nyttig jens bara så du vet :D men det är ju bättre än den chips mängden du tryckte i dig förr! :D

2008-10-03 @ 06:47:48
Postat av: gleenn

Fortsätt förlora över mig one n one ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback