Skicka ditt cv redan idag

Vakna upp hos Emmie imorse och det brukar vara bra. Lagom till uppstigning, döm av er förvåning redan runt 11.00, så är Emmie färdig med frukost. Dock är de lunch för henne som varit uppe ett par timmar. På bordet står fiskpinnar med potatismos. Hon sköter sig fortfarande.

Har i princip hela helgen planerad redan. Verkar bli en fin helg. Chill hos Emil, träning, utgång och så.
Jag och Emil ska ha en liten förfest hos Emil på lördag. Till det söker vi 3 som fixar i köket, 1 dörrvakt, 1 dj och 1 som håller ordning i garderoben. Här följer lite bilder från förra förfesten på de som jobbade då. Vi ser gärna att ni söker igen. Dörrvakten har redan ringt och är klar. Men er andra har vi inte hört av och de börjar närma sig lördag, så ring om ni vill jobba. Annars är platsen ledig.



Känner du igen dig i dessa personer och tror du kan göra ett bättre jobb, var god länka cv i kommentarer eller skicka det på msn.

/jgcn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan e varför min brud är i garderoben??? Där hon va alltså den kvällen.. Fan har lust att bjuda in mej själv på festen och komma och dynga ner mej stenhårt.. Behöver fan de nu.. Mår riktigt skit nu... Så sup skallen av dig för mig med =)

2008-10-17 @ 00:25:16
Postat av: jgcn

där står inget namn, men gissar på hake? har jag fel?:)

Postat av: Jonna

åååee! skabbbrudar! då va de inget för mig vännen ;) pöss

2008-10-17 @ 08:47:50
URL: http://enbillskog.blogg.se/
Postat av: Hake

Helt rätt gissat =)

2008-10-18 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback