Blondinbella i London

Taget ur Blondinbellas blogg

"Vi hade en riktigt bra dag igår. Vi hann med två kända marknader,
Portobello Road samt Camden Market. Portobello Road var hur ball som helst.
Den ligger i Notting hill och om ni har sett filmen med samma namn och
kommer ihåg marknaden som Hugh Grant gick igenom där årstiderna ändrades?
Ja det är den!

Gatan tog en timma att gå igenom och överrallt var det stånd med saker och mat.
Så himla mysigt! Däremot var inte Camden Market lika mysig.
Det var inte alls min typ av människor eller saker som såldes.

Därefter åkte vi till Embankment och gick över bron till London Eye,
sedan gick vi hela vägen längs vattnet mitt i natten över till
Westminister Bridge där Big Ben är. Gissa hur romanstiskt det var på en skala 1-100?
London är bäst. Idag blir det Tate Modern och ännu mer shopping!"


Läs egentligen:

Vi hade en riktigt lång dag igår. Vi hann med två helt okända marknader för mig.
Portobello Road samt Camden Market. Portobello Road var hur långtråkig som helst.
Den ligger i Notting Hill och om ni sett filmen med samma namn så vet ni att det är där
Spiky går ut på trappan i kalsonger och posar och där Hugh Grant sätter på Julia Roberts.
Ja exakt, där var jag!

Gatan tog hela dagen och gå igenom och överallt hade dem stånd. Mat och saker.
Så jävla jobbigt. Däremot var Camden Market mycket finare. Det var precis min typ
av människor som sålde deras saker och tjänster.

Därefter åkte vi till Embankment och gick över bron till London Eye.
Sedan gick vi dyngraka hela vägen längs ån mitt i natten över till Westminister Bridge
där den stora klockan är. Gissa hur romantiskt det var på en skala 1-100 000 000?
London duger. Idag blir det en fish n chips och ännu mer huliganbråk!


Kommentarer
Postat av: Nilleee

Utfyllnad ?=D

2008-09-30 @ 01:23:56
Postat av: www.jensn.blogg.se

exakt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback