Kommer sova gott inatt...

Skulle egentligen på picknick idag med Emmie, Angelica och Amy. Det blev tyvärr inställt pga att Amy var sjuk. Hoppas det är allvarligt för man ställer inte in en picknick hur som helst.

Istället drog jag på mig löparskorna och tog en runda i Åhus. Blev 45 min totalt. Varav 12 minuter effektiv tid...
När man precis är färdig och helt slut så ringer Emil.

Emil: Hej, vad gör du?
Jag: Precis varit ute o sprungit (helt andfådd)
Emil: Sjukt, du kör alltså 2 pass idag?
Jag: mmm EMIL MMMM

Har ju lyckats lova han att börja gymma idag. Alltså nu ska jag få in 2 pass idag. Känns konstigt då jag inte fått in 2 pass totalt på 4 månader...

Nu ska jag ringa min chef och min gamla chefs chef.



/jgcn

Kommentarer
Postat av: disley

dödssjuk ja lovar

2008-09-30 @ 19:53:40
Postat av: www.jensn.blogg.se

okej Amy! du e förlåten, men gör aldrig om de!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback