Hej 2009, Nu kör vi!

Stort tack till Robin, Felix, Andy, Kim och Fanny som jag tror var de som höll i det mesta. Dem försökte göra detta till en bra fest med god mat från Östermalms Krogen och roliga lekar. Tyvärr försökte dem i fel umgänge. När folk är aspackade kl 19.00 så är ngt galet. Sen när de spottas i glas och hela deras bord skrattar, då är där allvarliga fel. Att uppmuntra folk till sånt genom att skratta åt dem är ju bara sådär på nyårsafton när man äter. Kan säga att efter maten var det ett helt sjukt tempo fram till 23.00 då alla som varit aspackade hela kvällen börja dö ut. Men så blev de dax för raketer och de är skönt där inte fanns några grannar i närheten för de flög raketer över allt. Efter det blev de som många fick nya krafter och drog igång igen stenhårt. Jag lämnade vid 3-4 tiden. Då låg hälften utslagna och resterande hälft hoppa fortfarande runt där inne.
På de stora hela var det en bra fest, men ingen bra nyårsfest. Tack Andy och alla ni som styrt upp det!

Nästa år ska jag fira med färre människor.

Har inte avgett några nyårslöften då de inte kmr hållas ändå. Men jag kör på att ingen onlinepoker ska spelas, jag ska skaffa heltid jobb och lägenhet. Ta tag i livet helt enkelt!


Nu blir det Den Oändliga Historien 1 och 2.

mvh

Kommentarer
Postat av: Svenne

Haha nej fyfan vi var inte nöjda där när dem svinade som mest där:P



Förövrigt de oändliga historierna är nice!;)

2009-01-01 @ 20:07:28
Postat av: jensn

mjo ellerhur, de kunde hållt sig till efter maten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback