Smeker den som Beckham


Sanjin med boll, jag tar löpningen...

Första gräsmatchen spelad idag. Vinst med 6-2 mot Tosteberga. Första halvlek kontrollerar vi totalt och har en säker 3-0 ledning efter första halvlek. Går ut i andra med ett mer avslappnat spel. 4-0 gör jag själv på äkta Beckham-vis. Stegar upp och smeker in frisparken i bortre. Så snyggt, så lätt, så Beckham. Sen missar vi lite i markering och de får in en boll. Stund senare drar man iväg bollen från eget straffområde och Taha är fri. 5-1. I slutet drar Sanjin upp sin sträckning vilket är synd men ändå bra. Lika bra och få den nu och inte sen när serien är igång. Tappar sen in en boll till i slutminuterna. Dem saknade en del spelare men det gör även vi ett tag till.

Målskyttar: Taha 2, Ponna, Hoger, Möller, Jag

Skadade: Robin M, Jakob, Stoffe, Myggan och nu Sanjin.
Avstängda: Robba

Bilder kommer upp senare när jag hittat dem från matchen...


mvh

Kommentarer
Postat av: Kapten!!

Ha ha ha !! Som beckham.... NOT, Men du Jenna har du sålt jackan??



Höres

2009-03-14 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback