Schema v.6

Lör, Uppsala
Sön, Uppsala

Påväg hem

Nu sitter man på tåget från Göteborg till Helsingborg, för att där byta till Kristianstad, Ska bli väldigt skönt och komma hem en runda. Åker ju på fredag igen, så de är ingen lång tid man får vara hemma.

Aja ses där hemma kanske.

Teamträff 26-27 Jan 2008

Igår intog hela teamet Stenungsund Yacht Club Hotell. Riktigt fint hotell och superbra personal. Åt en mkt god middag igår, sen avlöste de ena spritbordet det andra. Vid elvatiden drog nattklubben igång och det blev verkligen fullt på hotellet. Sjukt bra kväll. Hade skitkul med hela teamet. Sjukt fint och vakna imorse, dra bort gardinerna och bara se ut över vattnet och solen sken. Kändes fan som sommar. Solen stekte verkligen!

image144   image145
Foto från vårt hotellfönstret

Nu ligger man på hotellet i Uddevalla, inte alls lika fint, men de duger.  Jobb imorgon på Torps köpcenter och även tisdag. Sen är man äntligen ledig!

Fler bilder finns på min facebook.

ses

Göteborg

Igår kom man till Göteborg, kaos med rum och så.
Jag var ju inte inbokad.
Fick "köpa" ett eget rum. Jävligt skönt o sova själv. Idag jobba jag med Sebbe i Trollhättan på Oden Gallerian. Gick sådär, jag sålde ett och han noll. Fint! Svårt o sälja där när dem stått där varje dag i 2,5 år.

Fredag o lördag blir även Oden sen blir de Stenungsund på lördagkväll för lite utgång och så med hela teamet. Sjukt fint. Ledig söndag, men kmr inte åka hem. Jobbar sen måndag i Uddevalla och sen tisdag på Backaplan i Göteborg. Sedan bär de hemåt för lite ledighet. Skönt!

Både jag o Pär åkte precis på däng i Pro Evolution Soccer av Erik. Piss!

Nu blir de snart sova.

Pritcher's

Va och käka på Pritcher's ikväll med Alle, Anna, Ingo och Renatah. Tror stället hette så. Sjukt gott. Och efter det blev de bowling, fullständig kaos. Så jävla kul. Märkväl Annas 28p runda på bilden.! :)

Idag gick de inget vidare på jobbet. Både jag och Anna nollade. Sjukt otrevliga människor i Kil utanför Karlstad. Bonnaställe. Men imorrn ger man sig till Göteborg där man ska jobba tills lördag, sen söndag fri, men kmr inte åka hem utan spendera den i Göteborg. För på måndag åker jag vidare, dock vet jag inte var ännu. Det får tiden utvisa. Hoppas man får lite säljrush imorrn iaf!

Sakna dig Emmie, blir lång tid utan varandra, men de ska vi klara !

Karlstad

Anlände till Örebro vid halv 6. Där hämta Anna upp mig med bil, för färd mot hotellet i Karlstad. Såklart kör vi fel och de blir en omväg på ca 20 mil. Men nu är vi framme. Har hunnit tvätta och städa bilen, äta och precis inventerat färdigt.

Så nu blir de sängen, för imorgon väntar första riktiga "jobbdagen". Ska vara på PK's i Karlstad.

natti.

Telenor Utb.

Då har man kommit hem från en två dagarsresa i Sthlm. Har varit på Telenors Xpress Utbildning,  Allt har varit perfekt. Allt folk runt omkring man träffat, mat, boende. Har absolut inget och klaga över.
I tordags morse kom jag upp sen var de utbildning från 10-17.30. Mycket och ta in men de va inga proble iom dem la fram allt på ett roligt och ungdomlig sätt så även jag förstod. På kvällen gick vi alla som var på utb. + ena TeamLeadern Samuel ut och åt. Det blev Helens krog på söder. Sjukt bra mat och rejäla portioner, kosta därefter också men ingen klaga, vi blev ju bjudna.  Sen bar de av till hotell ute i Hägersten för oss som skulle bo där. Dela rum med två andra, Erik från Katrineholm(?) och Jonathan från Örebro, sjukt trevliga båda två.

Även fredag bröja tidigt, redan runt 6. Iom dusch och sådant, sen ville man ju inte för allt i världen missa frukosten på hotellet som var helt underbar. Dagen bestod av samma som torsdagen. Lära, ta in, lyssna, testa, lära, ta in...

Kom hem vid 12 ikväll, så är lagom seg nu. Hinner vara hemma tills söndag(l äs: imorgon ;] ). Sedan bär de av till Karlstad, där jag ska jobba tills onsdag då jag åker hem. För att sedan fredag eller lördag nästa vecka åka till Göteborg på ett litet jippo för oss Xpressäljare. Kommer dock hem dagen efter. Men åker redan 2-3 dagar till ett nytt ställe.

Ser fram emot detta. Allt verkar perfekt. Så nu får man se om man är en säljare eller inte.

1. 2. 3. 4.
1.Utsikt från Telenors kontor
2. Frukost på hotellet
3. "Utbildningsrummet"
4. Telenors Matsal

Blev tyvärr inte så mkt bilder och inga roliga heller. Ska försöka tänka mer på det nästa gång...

Godnatt

Stockholm

Då har man yrat i t-bana och allmänt i Sthlm idag. Allt verkar toppen, sjukt schyst kontor och så. Ligger just nu ute på rummet på hotell Ibis ute i Hägersten, sjukt off känns de som. Bor med "Lindström" och "Jonathan". Verkar va sjukt fina killar.

ska kolla handbollen nu. Återkommer med bilder och mer imorgonkväll.

ses

Lång dag

Äntligen hemma från en hyfsat lång dag. Åkte in till stan med Emmie runt middag. Kollade in Butik 47s rea, som brukar va grym. Gick därifrån med en helt vanlig vit CM t-shirt och ett par The Stray Boys "slappekostymbyxor", alltså kostymbyxor med lite häng eller så. Svårt att förklara men sjukt snygga!

Sedan bar de av till Tollarp för hämta mammas bil där för att sen köra till Hörby. Dock hamna vi hos Mårtensson, vilket var trevligt. Längesen man snacka med han. Sedan till Hörby där de blev två par kalsonger först på S34 och sen hem till pappa och hämta lite pengar.

Nu sitter man i vent med nåra riktiga cs-nördar. Imorgon åker jag till Sthlm, troligen, om ja inte åker tidigt torsdagmorgon vilekt verkar jobbigt.

image129 sjukt kul!

Txpress

Var ett tag sen man skrev nu. Anledningarna är många, som t ex att det inte hänt så mkt. Har varit arbetslös och så. Nu har jag iaf fått ett jobb, och det blir mycket resande, därav ja tänkt ta upp bloggen igen.

Jobbet är Telenor Express, får se hur länge man orkar med ett sånt jobb. Hört mycket bra och även lite sämre om dem. Jag väntar på att få en egen uppfattning om dem innan jag yttrar mig.
Stockholm antingen torsdag eller fredag denna vecka för deras internutbildning, två dagars. Veckan efter så ska jag börja jobba.

Kollade landskampen igår, Costa Rica - Sverige. Framtidsnamn: Safari, Stoor. Resterande känns inte så heta just nu!

Nu ska jag lägga en poke på Emil, sen en film.