Train-trip to LA

"Idag umgicks jag lite med mr pink panter, han minglade runder på stan i sin blå fjällräven jacka. Träffade på min favorit Majsan och tog en cigge. what a great day hu? hihi" cit: Ida C

Maja, ?, Ida C Maja, ? och Ida


Har hänt en hel del saker, både roliga och tråkiga sen jag skrev här sist. Ska inte gå in på något speciellt mer än att jag har en fungerande mobil igen, ring ring ring!  Kolla även www.jensn.pixbox.se

Nåja, igår blev de chill och lite öl i Phille o Hannahs "garage-våning". På plats var då Phille o Hannah, Jag, Robba, Kim, Lisa, Sophie och Bagge... och Sara, ett litet tag iaf !

Idag, Jag, Robba, Kim, Phille K och Bagge sätter oss 17.17 på tåget mot Landskrona. Där väntar 18 årsfest, det kan bli hur bra som helst, men också hur dåligt som helst.
Vi tror på de förstnämda.




Jag må vara ung och dum men inte den som är den som knullar runt, jag är den andra. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback