2nite

Äntligen kom helgen. Väntat på denna helgen länge nu!
Fredags, förfest a´la Chrille Lindberg och sen Class. Nykter, mådde så jävla bra dagen efter och sjukt kul hade jag hela kvällen.

Lördags, förfest med Nirre, Aka och Robba. Guitarr Hero, öl, lite shooooots och lite mer guitarr. Drog sen till Hessle och tog lite öl och några shot. Sen vidare mot T-baren, där vi bara stannade i 30-40 min innan vi drog vidare till chill out, 35+. Där skulle nu Nirre och David Rydén få vars en mamma hade de tänkt. Tanken slog väl mig med...

Ska snart på kalas hos min kusin i Hörby. Jacob fyller 5 år idag. Får snart köra så vi hinner till Tottenham-Arsenal.

mvh

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja du kan du inte logga in på bubbelroom? för jag är jävligt sugen på din jacka om den finns kvar :)

2009-02-08 @ 16:42:19
Postat av: Emils mamma

Tur man inte var där då ;-)

2009-02-08 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback