De går bra nu

Skönt och få gå lite tidigare idag. Hann även tvätta Jaguaren, som den blänker på uppfarten nu! Även bestämt visning av lägenheten, torsdag klockan 13. Saken är denna att när jag ringde idag, så blev jag erbjuden en annan lägenhet. Den ligger under "Jossans", exakt likadan, fast nyrenoverad och jag kan flytta in direkt då där inte bor någon + samma månadskostnad! Sååå naajs!

onsdag, torsdag, fredag, LÖRDAAAAG! POFF! känns sjukt o ha helgen planerad en tisdag...


jag leker sims, välkommen in...




och när vi ändå var igång beställde jag en jacka...



och så skickar nirre en gammal goding...

Kommentarer
Postat av: gleenn

Härlig jacka, och skönt med flytten :)

2009-02-24 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback