Jens med mamma gjorde Ikea



Sjukt kul kväll igår. Bara ute och minglar och träffar nytt folk hela tiden. Så jäkla najs! Ikväll blir de förfest med erik + 7 gussar som Glenn skulle sagt, sen class!

Dagen har jag spenderat på Ikea med mamma. Lite seg var man när hon hämta en i stan imorse, men direkt ja kom dit taggade jag till! Sjukt trevligt att gå där och snacka en hel dag och handla saker till lägenheten. Handla alla köksgrejer idag, ändå känns de som jag blev rånad. 49 kr hit, 79 kr dit blir snabbt pengar! Men sjukt nöjd är jag med allt. Det finns en tanke med allt jag köpte så de kommer bli sjukt bra tror jag.

Tack alla för dem härliga kommentarerna om min nya frisyr! Inte en enda negativ kommentar har jag fått, puss på er, vi ses säkert ikväll!

mvh

Kommentarer
Postat av: Emil

Alltså.... Hur fan ser du ut i Håret?!

2009-02-28 @ 18:47:44
Postat av: My

Alltså. Jens. du ser ut som 15.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback