Åhus Träningscenter


Blev mycket sånt här idag...

Då har man klarat av en träning till med Cecilia. Idag var vi lite fler än i måndes men ändå dåligt med folk. Även lite lättare än i måndes blev det, men fortfarande sjukt jobbigt. Efter timmen med laget kom Emmie ner till Åhus Träningscenter och sprang på löparbandet med mig 20 min. Sen gick vi runt på lite olika träningsmaskiner men sånt tycker jag är skittråkigt, så blir 20 min löpning efter varje träning istället.

Sista jobbdagen imorrn. Sen helg. Fredagen ska jag va med Emmie sen får vi se vad som sker lördag.

Tyvärr inget roligt och berätta just nu. Hoppas de ändras nu när lönen kommer på tisdag.

Saknar såklart Emil, golle-mycket.


mvh

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där negrarna är riktigt sjuka!

2009-01-22 @ 22:53:38
Postat av: jonna

synn han är neger! :P

Postat av: Mamma Helen

Då är vi åtminstone 2st, för jag saknar oxå honom!

2009-01-23 @ 13:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback