bluffskit!

De där med bilderna igår klara vi ju så lätt tillsammans. Tog ungefär 3-4 h så hade vi knäckt det. Men bild 12 var den med mest naket. Riktigt efterbliven är den som lagt upp skitet, för jag hittar mer naket på mamma i dem gamla fotoalbumen än han/hon har lagt upp här. Och som pricken över i:et avslutades det med en härlg film ju. Här kommer filmen...


Inte direkt den onanerande 18-åring vi hoppats på...


Käkar frukost nu, fil o flingor. Helt värdelöst då flingor va slut i princip. Ska ju jobba idag också, snart har man fått heltidsjobb och helvetet börjat. Men är väl nån eller några veckor tills det.

Daniel Döhle, ja vad säger man. Han kommentera förra inlägget. En gammal kompis från Veberöd, har nog inte snackat med han på 2 år iaf. Jäkligt roligt du skrev, vi får styra upp något nån dag!

Haltvimme kvar till jag börjar jobba. Jag har 15 min körning, ganska halt idag. Läsa aftonbladet, 30 min läsning, fixa mig, 2 min. Jag ligger ej rätt i tiden men det gör inget annat heller så nu kör vi!


mvh

Kommentarer
Postat av: My

jeej Veberöd med i bloggen. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback