Ekonomin tryter



Finns inte mycket kul att skriva om såhär i början av veckan. Börjat nytt jobb idag. Helt klart bra verkar det vara, kommer säkert trivs. Sen nu den närmsta tiden blir väl till att försöka hitta en lägenhet. Sen får vi helt enkelt se vad som sker. Har även bestämt mig för att spela i Åhus Horna BK nästa år. Men får byta nr från 15(M) till 25(L), ingen vidare diskussion behöver föras då lagom till sommaren tar jag tillbaka nr 15! Januari är sämsta månaden på året har jag också kommit på. Ekonomin tryter och mitt humör lika så.

Är där verkligen ingen som e sugen på en Krstd-Oslo tågbiljett som funkar utmärkt att åka på denna söndag? REA!

mvh

Kommentarer
Postat av: Clemen

Ah va fan jag som trodde vi skulle slippa dig i år!

Tror nästan att du får ta nummer 98 XXL tror jag det är, samma som Jimmy har =)

2009-01-12 @ 17:33:24
Postat av: Anonym

Hoppas ingen e sugen =)

2009-01-12 @ 19:24:24
Postat av: Nilleee

Tror bestämt att du börjar bli tjock, jens !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback