@ Emils 2nite


Direkt tröjan åker av, då åker kameran fram

Snart dax att åka kommunalt med Emmie och Amy till stan. Man ska ju hälsa på Emil ikväll, som varit så duktig och lagt golv i hallen i lägenheten idag. Blev säkert skit bra. Han har ju även hyrt ut lägenheten nu. Oslo nästa söndag. Är det någon som också vill till Oslo och för den delen sitta bredvid Emil hela resan dit så har jag en biljett till salu för en lite peng. Sänks säkert några öl idag och får se hur länge man är vaken.

Kuppa-Johan är på mig att jag ska hoppa på bartenderutbildningen dem har. Jag är tveksam men gav han nog ett svar idag som han kan uppfatta som "Ja, jag är med då. För att sen avboka". Kostar ju bara 7000 kr att bli bartender. Det jobbar du in på 5-7 kvällar ju. Det är en bra investering, fråga själv Kuppa-Johan.

mvh

Kommentarer
Postat av: hans

bartender i kristianstad? herregud... var skulle man då jobba när alla restauranger och barer konkar..

2009-01-09 @ 19:35:51
Postat av: jens

Heter du Hans nu? Trodde du va Hannes?

2009-01-09 @ 20:26:46
Postat av: daniél

tilt

2009-01-10 @ 03:55:44
Postat av: daniél

vågade du inte skriva chippe-johan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback