Förkyld ofc.


Inte Miranda Kerr, nej inte Heidi Klum heller utan Adriana Lima är Nr 1.

Skönt och se läsarsiffrorna ökar varje dag! Inte långt ifrån att slå rekordet nu. Dagens siffror är högre än på länge. Tack alla som även kommenterar, både gott och ont. Ni bryr er alla iaf!

Idag kom dagen man väntat på. Alla andra börjar bli sjuka och så men inte jag, förräns idag då. Förskylningen har slagit till med full styrka och försöker bryta ner mig. Inget ska bryta ner mig och inget kan bryta ner Sverige i nattens final mot Kanada. Dock har jag fortfarande problem med revbenen och varje gång jag ska nysa så stoppas den halvvägs. Hela nysningen kan bara inte gå igenom, känns som revbenen ska sprängas. Med dem orden, inget är glömt än.





Några ord om Gaza-problemen som man så fint kan läsa om på Aftonbladet. Snälla Sverige, gå inte in o hjälp. Svensken borde göra som den alltid gör, beakta problemen på avstånd, gå och lägga sig och inte blanda sig. Har man en gång flytt från landet och problemen så inte fan åker man på semester dit. Skyll er själva ni nysvenskar som befinner er mitt i smeten och för all del alla svenskar. Det enda jag ser är två länder som utrotar varandra och det bästa är att jag inte bryr mig ett skit om dem länderna och deras meningslösa problem. 


mvh

Kommentarer
Postat av: Mamma Helen

Jag har börjat läsa den!

2009-01-05 @ 23:04:26
Postat av: jensn.blogg.se

Haha äntligen har mamma Helen hittat hit!

2009-01-05 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback