Hur man gör en snorboll av en kråka


Ja då var sista arbetsdagen denna veckan över. Skönt skönt. Dock tråkigt att komma hem och Emmie har korta stubinen idag igen. Hon fråga om vi kunde åka och handla mat på Hanöhallen, och ja, de är inga problem sa jag. För inte ska hon behöva handla själv inte. Så frågar hon om vi kan åka och hämta Amy för hon vill också med till ica. Men där säger Jens nej. Det är nu världen faller ihop. Hon får två alternativ.

1. Vi två kör och handlar och hem igen. Orkar inte ligga och köra fram och tillbaka för hämta hennes kompis för sällskap på Ica. Vi ska ju inte iväg någonstans. Har ändå jobbat hela dagen. Inte drömmen att åka runt i Åhus och sen handla.

2. Hoppa på cykeln, möt Amy vid Hydro och vips går ni två och handlar till ikväll tillsammans.

Här någonstans kan mycket väl kvällen gått åt helvete. Emmie vill verkligen handla med oss båda två och säger att jag är en idiot som ställer henne för ett sådant val. Jag skrattar lite, och får ett stort HEJDÅ och klick! Nej, nu ska jag duscha och sen till Emmie.



Min rubrik ska föreställa "göra en höna av en fjäder" men de är så originellt och tråkigt. Det där med kråkor e roligare. Vem älskar inte ljudet av en rullad kråka mot klinkersgolvet?


mvh

Kommentarer
Postat av: KUNGEN Daniel Döhle

DU ÄR SNART EN LIKADAN STOR KING SOM MIG!! SKA FAN NOMINERA DIG TILL BÄSTA BLOGGAREN!! DE DÄR MED SNORKRÅKAN PÅ KLINKERSGOLVET , TRODDE FAN BARA DE VA JAG SOM HADE SÅN LÄGGNING :D

2009-01-16 @ 18:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback