kockning, barnvakt och spel


Malte ser ovanligt snäll ut, skenet bedrar ikväll

Allt var som vanligt igår hos Emil när han bjuder hem. Hinner dricka 2-5 öl beroende på hur törstiga vi är sen somnar han innan 22 i soffan. Jag kollar film och somnar också, vaknar till vid 01 och ringer Emmie. Möter en överförfriskad Emmie vid class, hon vill inte hemma. Jag säger till henne stanna då och börjar gå. Hon kommer snabbt springande efter.

Ikväll blir det kockning hos Emmie. Både Emil och Amy kommer. Vet inte vart dem står till varandra, men en sak vet jag att Amy slutar lyssna på andra när Emil är i närheten. Får se hur det blir ikväll. I vilket fall är det ömsesdigt.
Jag glömde ju nästan den viktigaste, Malte är ju hemma ikväll också. Han har precis sovit en stund, så det blir sen kväll för han. Vet dock inte om det är positivt eller negativt än.

mvh

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah dom har säkerligen ett gott öga för varann, fixa nu ihop dom ;)

2009-01-10 @ 19:24:04
Postat av: ........

knappt läskiga ögon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback