Där fick vi

Första matchen på konstgräset avklarad och det syntes vi mötte ett lag som tränar varje vecka på underlaget. Vi är med bra första 30 min gör det svårt för dem. Sen trillar 1-0 in, sen kommer där två till skitmål innan halvtid. Vi är inte med sista kvarten av första halvlek, från försvar upp till anfall står och spelar fotboll stillastående. Andra halvlek springer de ifrån oss och de slutar 5-0 tror jag. Skönt att få denna matchen nu, så vi vaknar till. Hellre förlust mot ett bättre lag än springa och leka med Wä och Tollarp t ex. Tror denna match gav oss mer än den gav Nosaby. Både vi och Nosaby saknade spelare idag. De spelare vi sakna är viktiga för oss, syntes idag. Jag och Sanjin satt och snacka om det och vi kom fram till att vi saknade faktiskt hela 5 man som är starka starteleve-kandidater.

Äntligen slut på två-veckors ren löpning i princip. Dem veckorna satt i benen idag kan jag säga. Senast igårkväll sprang vi milen. Så nu börjar vi träna fotboll igen...

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback