Intervju med mr. Betsafe, Nils Palmlund


Nils Nissep Palmlund

Hann precis haffa Nils " nissep " Palmlund när han var påväg till bussen för att åka till Molldén, inte den farliga, utan den yngre, och sen vidare mot Thailand. Några snabba blev det...

Thailand imorgon alltså. Då kanske du träffar Cenino-Erik, han som jag fick en intervju med innan dig,  han åkte ju den 4e?

Ja, inte omöjligt. Erik är trevlig. Signa precis han på en deal!

Vadå deal, hur menar du?

Ah, du vet, jag jobbar i Malmö på betsafe. Så Erik är ju pokerspelare, så han hörde av sig till mig om jag kunde fixa en bra deal till honom på betsafes ongameklient. Sagt och gjort. Fick bra provision för det, därför jag nu drar till Thailand.

Jaha, jag förstår. Så indirekt är det Eriks pappa som betalt båda era resor. För utan honom hade Erik inte haft råd att spela poker och hade inte Erik haft råd så hade inte du fått din feta bonus?
Nej, inte riktigt. Visst jag jobbar på provision. Svarar i supporten, ju fler jag svarar desto mer cash den 25e.

Vad kommer du sakna här hemma nu när du är borta?

Ah, lyan i Malmö kommer jag sakna och grabbarna på kontoret, sen även hon du vet.

Hon?

Ah, det är lite hemligt, men vi har pussats och så men inget mer. Därför det känns konstigt att lämna henne. Vi har ju ändå pussats...

Aja, Nisse nu kommer din buss. Hälsa Molldén och ha det så jävla naaaajs! Och ser du Erik med nån liten thai-påg så säg till han på skarpen...



Alla intervjuer och samtal kommer hamna under kategori: Intervjuer, i vänsterspalten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback