När vindarna viskar mitt namn


Denna låten gick på högsta volym då jag skrev detta inlägg... Kanske förklara att jag var i trans när jag skrev.

Felix 20 årsfest blev precis som man väntat sig. Så tung på alla sätt. Fanny hade styrt upp med att hyra badtunnorna nere vid kanta. Så vid tre samlades vi där. Sänktes alldeles för mycket öl och alla va bra på det. Kvällen fortsätter hos Felix där han bjuder på mycket god mat. Sen går vi alla in i dimman tillsammans med Roger Pontare-Vindarna viska mitt namn...

Bagge och Mjörne i all ära. Men kvällen var Felix. Med ett säkert grepp om kniven stabbar han sönder sin skjorta och är en Acne-skjorta mindre behörig. Victor Jö, krigare som han är, droppar snabbt tröjorna och drar ett svart snöre runt vänster arm. Warrior. Henke på fyllan är som en Hip-Hop-nerknarkad kanin, överallt och ingenstans. Robba och Pk, öldrickarnas öldrickare. Fanny styr Mando Diao, alla undrar vad som sker. Speciellt Isabelle, hon vet inte bättre. Hon och Lin åker hem tidigt. Isabelle hade någon hästköttstävling idag. Hon snacka även igår om att jag inte får skriva något dumt om henne för hennes pappa kan läsa de. Kim går även tidigt, ryktas Matilda ringde...Hund!

Hemkommen på natten blir det många sköna och helt sjuka historier. Henke, Julian och Raffe satt ute hos Glenn. Hamnar där ute. Och den ena är värre än den andra... Kommer inte fram till någt vettigt mer än att alla är bukisar...

Bilder lär ni finna på Fannys FB antar jag...


mvh

Kommentarer
Postat av: mo

2009-03-20 @ 18:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback