sover mig igenom fredagen

Hemma nu efter en helt okej men trött kväll. Johan hämta mig i Åhus och sen körde vi och käka pizza. Körde till hotellet och la oss på hans rum. Jag körde. Körde även till Eko Fjälkinge där David jobbade i microbutiken. Där ute träffa jag Frida och Carro. Lite oväntat. Sen hamnade vi på hotellrummet igen. David drog till Karlshamn, Hake kolla youtube och jag somnade i sängen. Vaknade vid halv elva och gick till Ida och la mig i soffan. Snacka lite och så. Eller hon snackade, nåt om bekymmer i kärlek. Jag läste Reajct och halvsov. Glenn hämta mig. Har även messat Mats och lugnat han med att jag redan är hemma och respekterar han och klubbens regler genom att sova mig igenom fredagkväll på minst tre olika ställen.

Hake är på mig som fan att börja på telenor. Visst man saknar det och visst är jag sjukt sugen. Tiden får utvisa det.

godnatt,
mvh

Kommentarer
Postat av: lillebror

nej nu ska du inte ut & fara.. ge mig jobbet ist.. jag är som gjord för de.. =)

2009-03-14 @ 11:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback