The Boondock Saints



"Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK!"

- David Della Rocco, Boondock Saints

The Boondck Saints, kanske filmen där de absolut bästa filmcitaten finns. Så tung. Citatet ovanför kommer från när Rocco kommer in i hotellrummet och de två irländarna sitter och chillar och där ligger ca 10 ryssar döda. Tung.



Igår blev det nån öl med Robba här hemma, innan Henke kom. Sen drog vi till Roger i laget och kolla Madrid-derbyt. Han stekte med öl. Blev några öl till hos honom och han bjöd även på captain morgan, det är vår KAPTEN det. Sen kommer hans fruga hem och vi blir utslängda, kanske inte riktigt, men kändes så... Sen drog vi hem här, och Kaisa och Cajsa kom. Skit tråkiga var de. Jag blev fulltrött och la mig, Robba taggad och åkte till stan...


Kapten Rogge!

Imorgon blir de tatuering istället. SKulle gjort de idag men drog mig ur då jag funnit en annan bättre tatuerare...

mvh

Kommentarer
Postat av: Kapten!!

Hahaha!!!

2009-03-08 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback