Vet inte vad jag ska skriva om ikv, så jag bara skriver

Nirre säger att han inte vet vad jag ska blogga om när jag frågar. Sen säger han att Champions Leauge är ett alternativ. Men egentligen inte. Liverpool vidare efter 0-0/1-1. Så lätt. Henke snackar om tung helg. Robba säger jag ska blogga om att Pontus "chippe" Andersson ska på jobbintervju i Göteborg imorgon. Glöm då inte att han bor i Malmö. Ja just det, det är för Burger King han ska på intervjun. Finns ju smartare människor i min närhet.

Precis tränat. Hoger sprang och chippa hela tiden på skottövningen. Jag sa ifrån, vi tjafsa lite, sen var de glömt. Han har rätt när han säger att han gör vad han vill. För jag anser jag har rätt att göra vad jag vill. Tim drog bandage och tejpa upp knäet helt enormt idag innan träningen. Jag trodde de rörde sig om korsbandet eller något annat allvarligt. Vi fråga han svara, "Nej, alltså jag slog upp knäet igår på träningen så de blödde. Vill gärna inte slå upp de igen". Jo men behöver du verkligen typ gipsa knäet?

Igår fick jag höra av en tjej vi kan kalla Isabelle att en tjej som vi kan kalla Marianne trodde jag var handikappad. Hon hade sett mig på jobbet när hon köpte cykel på Cykelomsorgen som ligger bredvid Bilsomsorgen, där jag jobbar. Tanken slog aldrig dig jag jobbar i personalen?

Nu blir de mat.

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback