ZzzZzz

Har stirrat i rutan här man skriver nu i 20 min utan komma på någt att skriva. Orkar ej tjata att jag jobbat och tränat idag. Så rådfrågar Isabelle om ett ämne. Hon ger mig noll alternativ känner jag. Hon anser jag ska skriva om Fannys hud som simma runt i badtunnan i lördags eller om Kaisas tröghet eller om det hembrända skitet jag sålde till Isabelle för typ två år sedan, som fick henne att göra gud vet vad...Sista alternativet är att jag ska skriva om hästar, hur söta de är. Kan berätta att Isabelle numera är blockad på msnmessenger.

Nej idag tar vi en mellandag!

mvh

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit jens. farsan kommer halshugga henne! fan, du har ingen förståelse för medmänniskors känslor. ditt as.

2009-03-16 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback