Erik; Mr. Jag vet han träffar kåk varje gång jag får nötfärg.... VAD SA JAG!?!?!

Sitter här med havregrynsgröt och en kopp te hos mig vid datorn och snörvlar. Robba ligger i soffan och sover ännu. Ska snart väcka han!

       
Erik                             Robba                            Jag

Kvällen igår börja med att jag, Robba och Erik gick och kolla Krstd Bois - Hörby FF. Även Sanjin och Hoger kom. Hörby körde väl nästan över boisarna i första halvlek men backa hem lite väl mycket i andra. Hamnar hos Erik efter det och kollar hockeyn. Inte mycket att säga, Kanada är heta. Har ju med laptopen dit så vi sätter oss och spelar poker och efter 45 min har jag hittat lill/storplusset (beroende på vem man pratar med). Erik tappar en del och tycker vi ska ta paus och gå till Class en runda. När Andrea och Caroline kommer så är det inget val längre, vi ska till Class säger dem. Jag skulle visst bjuda efter vinsterna... Hamnar på Class. Knappt något folk. Inget roligt folk iaf. Tycker även en del grabbar som närmar sig 30-årskrisen nog får chilla. Okej en lördag, men fan inte en fredag bland alla 17- och 18-åringar. Speciellt inte när ni är fler än 17-åringarna. Lämnar ganska fort efter lite kindpussande. Hamnar hos Erik igen och blir lite poker till innan jag och Robba slår följe med Andrea hem.

Nu är det snart samling. Viktigt med tre bortapinnar idag mot Marieholm.

mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback