Jens Nilsson gillar detta. Han gillar de.

I fredags var jag och kollade lokalfotbollen, superfemman. K-Bois mot Ovesholm, jumbon mot ettan. Det blev 1-1 där k-bois förtjänade en seger mest i mitt tycke.

Vi tog sjätte raka segern på lördagen. 4-1 mot Tosteberga och nu är vi med i toppen på riktigt.

Förfest senare på kvällen hos Johanna. Spelade Våghals 2 och hela förfesten hade nog riktigt kul.


Johanna och Jessica


Erik och Sanne


Moa och jag


Sanne gooosh...


Jessica och Moa


B-lagsmatchen idag var en avslagen historia. 0-0 borta mot Nosaby där jag tyckte inget av lagen direkt var nära en seger. Gårkvällen satt verkligen i och man mår som man mår nu.

5600kr vinst på oddset igår också, välkommet tillskott i kassan. Speciellt när kvällen blev så dyr.

Orkar man hänga på grabbarna nu till konstgräset och lira? Nej. Det blir en kväll hemma med poker och somna tidigt.

Kvällen rundades av idag med mat på HoB och senare chill hos Erik med Kajsa, Andrea och en stund med fylle-Felicia, innan hon skulle till class.

mvh

Kommentarer
Postat av: felicia

Sjuukt fint!

2009-06-02 @ 18:37:03
Postat av: Kulla-Gulla

Såklart du gillar att hänga hos mig ;) Var riktigt kul! Kul att en kille bloggar.. här inte till vanligheten. Ha det finast Jensa. Kram!

Postat av: Jens Stoltenberg

Ja Jens kul att en kille bloggar här inte till vanligheten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback