henke kan utantill



Checka festlåten.. ja

Kolla Roger på Starshine
Äldst av alla där
skit i det
nu är det bartime
alla brudar kollar på roggan
när roggan med väst och boots dricker groggar
skriker till sexiga horor
kolla mitt körkort, mitt skägg och mina lovor
jag kan bjuda på vad du vill, ska du till trelleborg sen så tar vi min bil
och va fan sen om den skulle krångla, kollar vi på himlen och sånt shit och hånglar
säg till din farsa, att du ska sova, hos rapfenomenet nummer ett om han frågar
jag svär det funkar, jag är fan också farsa
min tös är till och med äldre än vad du är fatta

roger brun är en riktig man, skit i alla dessa araba-jävlar får fan
skit i cider du blir fullare på öl väl
du är så fin, jag vill knulla dig i röven
(va sa du?)
jag sa, jag är hundra procent full av öden
skit nu i det och kolla bögen
ett imponerande kast med en ölburk
rakt i huvudet på en turk-skurk
nästa gång blir det en gurkburk
ut härifrån och gör era jävla falafalar för fan, FORT FORT!
högtalarna pumpar sisqo
vakter kom hit här är en blatte på discot
nej inte här han ligger där borta vid speakern
ge fan i min skjorta för fan, jävla fikus
kolla roger blir gripen, precis som rock-stjärnan vad heter han, enrique

roger är tuff tjejer, tuff men gullig
roger brun nittonhundafem plus någon hundring

plundringståg på starshine i ystad
roger brun plus skurken från knivsta
fjortisbrudar, butterflys o sms
som hemvärnet, bäst under stress

checka, plundringståg på starshine i ystad
roger brun plus skurken från knivsta
fjortisbrudar, butterflys o sms
roggan och skurkish, bäst i test
checka mig

skurken är här, välklädd i skinnjacka
förfesten kan börja och jag ska bli aspackad
börja med öl, sen blev det vinet, sen blev det sprit och sist morfinet
sen var det dags, att gå mot krogen
trillar ner för trappan studsar upp helt blodig
okej jag mår bra, vi måste gå vidigare kön är för lång
det måste gå smidigare
lyssna allihopa jag är skurken från knivsta, helt ny i stan åker hem igen på tisdag
glider före i kön och säger till vakten,
ur min väg vi ska supa hela natten
(ah, då får ni lugna ner er)
ja det kanske vi gör
glider mot baren och beställer ett helrör
(något annat?)
fem öl plus en cider
(varsågoda)
två shots och ge den där fattiga bruden en bacardi breezer
(passa dig nollan)
överpriset, femtonhundraspänn
slänger fram kortet, tja jocke ge mig fem
(ursäkta mig du)
vad vill du?
(det är något fel på ditt jävla kort)
shit han har hunnit spärra det
(vakten, hans kort är snott)
lackar ut och kastar flaskan och tar vad som tagas kan
halsar rent allt för min faders land
och fintar vakterna genom danser runt besökare
ser roger brun som pillar på sin sökare
trillar över bruden med siliconpattar
vakter får tag i mig, shit jag är haffad
(ah, din jävla nollåtta, nu ska du fannimej bli fängslad, hahaha)
jag flippar ut som en ko från england
utskämd och utslängd i polisens förvar
blev jag våldsamt förflyttad från denna bar
ett fotoförhör så det var bara smila
skurken nittonhundrasjuttiofem direkt från knivsta

plundringståg på starshine i ystad
roger brun plus skurken från knivsta
fjortisbrudar, butterflys o sms
som hemvärnet, bäst under stress
checka

checka, plundringståg på starshine i ystad
roger brun plus skurken från knivsta
fjortisbrudar, butterflys o sms
roggan och skurkish, bäst i test

jävla bögjävlar
roggan och skurkish
tvåtusen-eöeh-nånting
nere sen dag ett med de jag träffade på hall goddamn

Kommentarer
Postat av: My

Han kan battla med mig om han vågar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback