tankar och händelser


Märkväl Kajsas "sittposition" från i lördags!


Blir lite längre mellan inläggen nu men de har sina förklaringar...

Lördes var de 20 årsfest för Robba, Frida och Bström. Det var en stor succé för mig. Hade så jävla kul hela kvällen, men som många sa. Hade de inte stängt av musiken 03.10 så hade du fortfarande dansat imorse(måndag). Förfesten var först hemma hos mamma i Åhus där robba o bström hade middag. Sen drog jag in till Erik och vi förfesta med en jävla massa tjejer som vanligt.

Blev ju även vinst i lördes. Tre raka vinster nu ch vi ångar på. Perstorp borta på torsdag. Tror inte jag spelar då jag varit sjuk mer eller mindre en månad nu och idag bestämde jag mig för att inte träna och spela förräns jag är helt okej igen.

Imorgon drar jag, Johan och Jeppe till Malmö. Ska träffa lite bar/restaurangchefer i Malmö om framtida samarbete. Ska bli intressant och se hur de jobbar när de är seriösa, för det kan dem vara.

Veckan i sig ser lite rostig ut annars. Jobb till 12 på onsdag, ledig torsdag, jobb fredag 9.00-14.30 och sen ledig helgen. Blir nog en del utgångar diverse dagar.

Snart kommer Emil hem och det är studenter och grejer som ska besökas. Vill ni jag och Emil dyker upp och förgyller din student så ge oss en vink om de.

Min framtid är lite oviss för många som snackat nu om att fixa de och de och de till mig i jobbväg. Antingen stannar man i Krstd och tar jobbet Johan erbjudit mig, eller Oslo och jobbet Emil fixat där eller blir det Göteborg där Hake lovat mig jobb. Just nu är allt bara spekulationer och som de är nu jobbar jag kvar med det jag inte riktigt vill jobba med i sommar...

mvh

Kommentarer
Postat av: Emils mamma

Du som är så bra på att snacka borde bli en jäkla bra säljare i Norge! Sen tycker jag att det hade varit skönt om Emil hade haft en riktig kompis hos sig. Glöm att du ska dra iväg Emil på studenten för vi har fest hemma på Ridhusgatan, du är oxå välkommen :-)

2009-05-20 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback