Colin McRae

image112Som många säkert redan vet håller jag på med mitt efterlängtade körkort just nu. Detta är min andra vecka och även den sista på min intensivutbildning. Jag går på Nya Trafikskolan, som jag verkligen kan rekommendera. Det har gått väldigt bra, har kommit igenom alla tolv övningarna på 10 lektioner. Det trodde man aldrig om en som inte kört bil innan, i princip. Nu är de bara repetera så det sitter bättre. Idag körde jag även "halkan" och fan va kul det var, trodde dock anläggningen var större och att man fick köra lite längre än vad vi gjorde. Men kul var det i alla fall! Uppskrivningen sker på onsdag 12.40, jävligt viktigt och klara det! Kommer bli sjukt besviken annars, men hallå! man får ha 13 fel, hur kan man misslyckas egentligen? Emil, tre gånger? Sen väntar uppkörning senast 9e oktober. Känner att man är på gång nu!


Efter körskolan gick jag och Emmie en runda på stan och det var verkligen längesen jag var där inne. Dock klara jag inte mig utan att shoppa något. Jag+pengar+klädesaffär går så bra ihop. Det blev Butik 47 för hela slanten. Ett par CM gröna "armybyxor", en CM vit "farfarströja" och en CM Wallet i svart skinn. CM för hela slanten idag, alltså Cheap Monday.


Musiktips:
Howie Day - Collide
Natasja - Spring2fall

Kommentarer
Postat av: Frugan

stolt över dig :) hihi

2007-08-27 @ 19:49:04
Postat av: Emil

Flabben jens jag va nervös och hade 51 2 ggr

2007-08-27 @ 20:19:30
Postat av: www.jensn.blogg.se

haha Emil! Jag ska egentligen inte säga något förräns imorrn!:D

2007-08-28 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback