poker

poker

I fredags var jag ledig från skolan och ägnade dagen åt pokern. Spelade en satellite till pokermiljonen, varav jag kom på 10:onde plats av 2000. Åkte på KK mot hans AQ. Tyvärr inget avancemang, men finalbord e bra. På kvällen bjöds de på pizza hos GG, sen blev de bara chill och lökning framför tv:n med Emmie.

Lördagen började med att jobba, de var rättså lugnt. Skulle ju stänga och var ensam i butiken eller hyfsat ensam, Emil var där typ hela dagen och sista 2 h även Robin och sen kom även Lajjnus, så det va trevligt. Sen följde jag med Emil hem, sen gick vi och lana två timmar "Bill & Bull 4-ever". Sen hamna vi hos Emil igen och gick igenom vad som skulle hända på kvällen. Det var antingen "Viby-festen" eller lancaféet igen. Det blev de sistnämda såklart och oj, som vi svettades framför Cs, lyckades även hamna i vent med Bognar och då blir de pcw. Dem vi mötte var rättså lökiga så vi förlorade, men kan säga vi inte var superseriösa. Jag och Emil hade mest kul med att snacka i venten. Och vi hade snabbt fördrivet tre timmar på caféet varav vi begav oss till Emil igen och kollade filmer på
www.youtube.com , speciellt David Belle's filmer, ruskigt sjuk kille!

Söndag och End Of  Weekend. Vaknade och spelade en Satellite till Pokermiljonen igen och de blev nu en 24:e plats av 550 spelare. Inget avancemang nu heller men är nöjd med spelet. Börjar sitta nu!

Spela även en turnering på kvällen där jag åkte ut på 140 plats av 2500. Två st är klara för Pokermiljonen nu, kollade finalbordet igår och de som spelar är inte överdrivet bra. Tre veckor kvar av kvalen dit nu, jag ska nog ta och spela några satelliter till. Mäktigt om man snubblat in där!


Sitter i skolan, med hela G-Unit bakom mig. Albansk rap, njaa inte min musik! De för även en diskussion om vem han dissarN från Näsby är, han heter Timmy tror dem. Nja, dissare är synd att säga, han är ju mer dissaD!

Har två lektioner men lyckas ändå inte sluta förräns 16.00, de är piss!

btw, vilket jävla väder! Har anmält vädret för stöld nu. Den snodde vår tv-parabol! (?)

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback