Fattar ni hur dålig jag är?

Vi spelar i Korpen som är den sämsta Ligan
Vi spelar i den sämsta divisionen
Vi ligger sist
Och du är sämst
Fattar du hur dålig du är?


Jag gick Barn och Fritid Special, som är svårare än vanliga BF. Jag hoppade av för jag skulle flytta till Åhus och i Kristianstad fanns bara vanliga BF och det var jag inte intresserad av att gå. Därför valde jag handel och administration som är den lättaste linjen enligt vissa. Jag hade min praktik på NP's där jag jobbade extra också, och hade blivit lovad jobb efter skolan. Såklart skulle det gå i konkurs. Min vanliga tur kändes det som. Jag missade mycket i skolan, ansåg att det fanns viktigare saker än att plugga sönder mig. Jag umgicks med kompisar, flickvän och fotbollen tog en del tid. Priotera skolan sist. Vilket man kan ångrar nu kanske. Gick ut gymnasiet med 14 IG, 1 MVG och resten G efter inte varit där de sista 4 månaderna typ. Jag jobbar ibland för Hörby Taktek och Tak Mellanskåne som min pappa äger. Jobbat även för Pelles Pizza, det känns som ett jobb för en avhoppande skolelev som hade en misslycklad skolgång. Jobbet som takläggare är bra, och bra betalt framförallt men jag vill inte bo i Hörby, vilket är ett måste. Men jag kan ha fått en vändning i mitt misslyckade liv, ska på jobbintervju imorgon på Carlings. Hade varit så fint. Visa att man inte behöver läkarexamen för att få ett okej jobb. Som vissa personer tror, jag är ju inte bra nog för vissa. Då jobb och karriär spelar stor roll vid 19 års ålder.

Föresten har jag inte körkort heller.
Shit vilken dålig människa jag är!  hade varit kul och hört din sanna historia om dig själv...


Kommentarer
Postat av: Alvaro

sjukt ?

2007-07-09 @ 17:03:58
Postat av: www.jensn.blogg.se

kan förklara en dag :) det är stor ironi, men allt e sant :)

2007-07-10 @ 08:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback