Shoot down the stars

Lördag
Under dagen var jag och Emmie nere och kolla Beachfotbollen. Det var väl sådär, men det hände en kul grej. Micke Nilsson, Chippen Wilhelmsson och Isaksson var ju med och spelade i lag "Ovesholm With friends". Under en av deras matcher började det regna och snett bakom deras avbytarbänk stod jag och Emmie under ett paraply då Chippen helt plötsligt fråga om han fick komma under. Det fick han såklart inte. Roma-fitta! Okej, han fick komma under! Så nu har man stått och sniffat Chippen i nacken, sådär ca 10 cm ifrån faktiskt.

På kvällen var det pizzabageri hemma hos Emmie. Jäkligt goda blev pizzorna. Vi hade lite tävling, Jag och Emmie mot Carina och Stor-Jens. Deras pizza blev finare men vår kan ha varit snäppet godare. Svårt och säga, iom jag inte åt deras, av ren stolthet, vår pizza var bättre! Sen cykla jag och Kim till Furehov där det var klubbfest för Åhus HBK. Vi kom nog i sista stund då folk börjat gå hemåt. Så vi drog vidare och hämta Emmie och sen cykla vi till Duffen på förfest. Där var det sjukt mycket finare och sen drog vi vidare till Handelsbaren där det var sjukt mycket folk. Winnberg, Glenn, Taha och Junior är nog portade därifrån numera, skrik lite grabbar skrik! Jäkligt mysig kväll där. 
                
                            

Söndag
Ska käka frukost med Emmie då jag hör något från Glenns rum, och där ligger Winnberg med kavaj och allt på och sover på soffan. Bjuder han på frukost. Sen kolla vi nog dem flesta olika fina småfilmer som finns i en två timmar. Allt från Adaminhoo på www.youtube.com till stjärnorna på www.voetbaltruc.nl till andra sjuka filmer där fanns i datorn. Sen drog vi till Pizzaboden och käka och sen stranden och kolla lite fotboll.

Avsluta dagen med filmmys med Emmie och lite poker. Hittar pluset varje dag numera, fint! (Medans jag spelar poker läser Emmie en bok... E: " Den är så gripande och sorglig "). Big shit!

Musiktips: Gym Class Heroes - Shoot down the stars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback